Často kladené otázky
Jak mohu objednat?
Objednat můžete přes eshop, více detailních informací o nákupu
zde . Objednávku také můžete zaslat emailem na
eshop@mpl.cz a nebo můžete objednat i telefonicky na infolince 730590766.
Poradí mi někdo, mohu vás kontaktovat?
Ano, jistě, jsme tu pro vás. Rádi vám poradíme s objednáním, s výběrem vhodného materiálu, jeho použitím apod. K tomuto účelu nejlépe poslouží infolinka 730590766. Technické dotazy k produktům, prosím, směřujte na email nebo do diskuze. Pro rychlý dotaz můžete také využít i online chat, na kterém jsme vám k dispozici v pracovní době eshopu.
Mohu si materiál sám vyzvednout a neplatit dopravu?
Ano, pokud máte možnost vlastního odvozu, můžete si materiál vyzvednout z našich prodejen. Případně je možné vyzvednout některé materiály z výrobních skladů našich dodavatelů. Platíte tedy jen cenu za materiál, žádné další přepravní a logistické náklady. Seznam našich prodejen najdete
zde.
Dovezete mi materiál na stavbu, když nemám vlastní odvoz?
Ano, jistě, materiál vám rádi zavezeme na vámi požadované místo. Všechny potřebné informace naleznete v sekci
doprava.
Jaké jsou možnosti platby?
V případě vlastního odvozu materiálu z našich prodejen je možné platit hotově či kartou přímo na prodejně při odběru materiálu. Pokud však materiál budete vyzvedávat v některém z výrobních závodů našich dodavatelů, tak je nutné celou objednávku včetně platby bankovním převodem vyřídit s námi a po zaplacení si materiál vyzvednete v daném skladě výrobce či dodavatele. Stejný způsob platby je nezbytný i při tzv. přímém závozu, kdy vám materiál zaváží přímo výrobce.
Nemusím se obávat v případně platby předem?
Ne, v žádném případě se nemusíte obávat. Na trhu stavebnin působíme více než 30 let a jsme jedním z předních a největších prodejců stavebnin v ČR. Navíc kdykoliv, v případě vašich pochybností, vám můžeme poskytnout kontakt na daného výrobce či dodavatele, kde si můžete vše ověřit a teprve poté provést úhradu.
Mohu jet nakoupit přímo do prodejny bez objednávky?
Ano, můžete, ale na prodejně platí jiné ceny. Vezměte, prosím, na vědomí, že bez objednání při nákupu přímo na prodejně nenakoupíte za internetové ceny, na prodejnách platí lokálně vlastní ceny. Proto, chcete-li nakoupit za naše výhodné internetové ceny, vždy nejdříve proveďte objednávku a po jejím vyřízení můžete materiál ihned vyzvednout.
Musím se před nákupem registrovat?
Nemusíte, ale registrace pro vás znamená několik výhod. V případě opakovaných nákupů je pro vás po přihlášení objednávka jednodušší a rychlejší (nemusíte vyplňovat kontaktní údaje), dále získáváte informace o speciálních akcích, výhodách a výprodejích. Po přihlášení do vašeho účtu také vidíte seznam vašich objednávek a jejich stav. Nemusíte se obávat, že bychom vás zahltili spoustou emailů. Budeme vám posílat jen několik opravdu výhodných akcí a užitečných informací.
Co se děje po odeslání objednávky?
Po přijetí objednávky ji co nejdříve zpracujeme a co nejdříve (v případě přijetí objednávky do 13 hod ještě tentýž pracovní den) vás budeme kontaktovat k vyřízení všeho potřebného. Více o průběhu objednávky
zde.
Za jak dlouho obdržím objednaný materiál?
V případě osobního odběru a za předpokladu, že všechen objednaný materiál je skladem, můžete materiál vyzvednout ještě týž den (platí pro objednávky přijaté do 13 hod). Zakládáme si na rychlosti vyřízení objednávek, proto zpravidla do 2-3 hodin od objednání (v pracovní době) již můžete na prodejně materiál zaplatit a odebrat. Objednáte-li si naši dopravu, tak u materiálů, které jsou skladem, většinou platí běžná dodací lhůta 1-2 pracovní dny od objednání, dle aktuální vytíženosti dopravy. U materiálů na objednání sledujte skladovou dostupnost (termín dodání) uvedenou přímo u produktů.
Jak se dozvím, že již mohu materiál vyzvednout?
Po vyřízení objednávky vám pošleme emailem kupon k odběru, se kterým můžete jet do příslušného skladu pro materiál. V kuponu k odběru je vždy uvedena adresa, otevírací doba skladu a telefonní kontakt.
Jak dlouho budu předem informován o termínu dopravy?
Máte-li objednánu dopravu materiálu, tak vždy budete předem vědět datum závozu a přibližný časový úsek. Tuto informaci obdržíte předem emailem nebo vás bude telefonicky kontaktovat dispečer dopravy. V případě, že vám nebude vyhovovat navržený termín, kontaktujte nás prosím co nejdříve, ať můžeme dostatečně předem domluvit jiný.
Jak postupovat v případě reklamace?
Jsme profesionálové, snažíme se vše dělat tak, aby k reklamacím vůbec nedocházelo. Ale stát se může cokoliv a případné reklamace samozřejmě řešíme co nejrychleji. V případě jakékoliv reklamace nás, prosím, vždy informujte emailem na
eshop@mpl.cz . Ve zprávě uveďte vaše jméno, číslo objednávky a popis problému či vady materiálu. Připojte také fotky případných vad materiálu. V co nejkratší době vás budeme kontaktovat k domluvě všeho potřebného k vyřízení reklamace.
Mohu materiál vrátit?
Ano, ze zákona máte nárok vrátit zakoupené materiály do 14 dnů od data nákupu. To však neplatí pro materiály upravované na míru, tedy například plechové krytiny, KVH hranoly apod. a také například omítky, které jsou míchány dle přání zákazníka. Pokud potřebujete materiál vrátit, informujte nás emailem, spojíme se s vámi k domluvě všeho potřebného.