Jak probíhá objednávka
Po dokončení a odeslání vaší objednávky vám na emailovou adresu, kterou jste zadali do objednávky, ihned pošleme automatické potvrzení objednávky. Objednávku co nejdříve zpracujeme a budeme vás kontaktovat (nejlépe telefonicky) k domluvě všeho potřebného. V případě, že některý z objednaných materiálů nebude aktuálně dostupný, nabídneme vám jiný produkt totožných či velmi podobných parametrů a vlastností, jen například od jiného výrobce. Případné změny v objednávce samozřejmě provedeme za vás a konečnou podobu objednávky vám pošleme mailem ke kontrole a vašemu odsouhlasení.
Osobní odběr
Po přijetí objednávky ověříme dostupnost produktů a provedeme blokaci materiálů pro vaši objednávku. Poté vám pošleme mailem potvrzení zakázky, se kterým můžete jet do skladu pro materiál. V tomto dokumentu bude soupis objednaného materiálu a veškeré kontakty na daný sklad, tedy adresa, otevírací doba a telefonní kontakt. Nejezděte pro materiál bez objednání a bez zmíněného potvrzení k odběru! Protože není-li objednávka potvrzena a přichystána k odběru, nemůže vám být materiál ve skladu vydán. Děkujeme za pochopení.
Doprava
Potřebujete materiál zavézt až na stavbu? Po přijetí objednávky ověříme skladovou dostupnost vámi objednaných materiálů a stanovíme nejvýhodnější cenu dopravy pro vaší objednávku. Tu vám sdělíme telefonicky či emailem, po vašem odsouhlasení objednávku dokončíme a připravíme na daném skladě k vývozu. Poté vás bude informovat dispečer dopravy z daného skladu, který vám bude materiál zavážet a spolu se domluvíte na termín závozu, tedy přesný den a přibližný časový úsek.